[LUGOS-PROG] uporaba unix ukazov v javi

Ivo List ivo.list at guest.arnes.si
Mon Jul 12 20:43:56 CEST 2004

On Thursday 08 of July 2004 13:17, Marko wrote:
> V javanskem programu bi rad dostopal in izvajal tudi UNIX ukaze,
> konretno bi rad uporabil ukaz less (kasneje pa še kakega drugega).
> Torej ob določeni izbiri v mojem programu želim, da bi lahko listal po
> datoteki, ki se nahaja v Unix okolju, torej bi uporabil ukaz less.
> Pozna kdo kako rešitev?
> Hvala.

Ja, neki v smislu:

Process p = Runtime.getRuntime().exec("less");
int exitCode = p.waitFor();

Razred "Process" bi moral biti dovolj dobra referenca, da se bos sam znasel.
Verjetno bos moral i/o streame preusmerit iz Processa na standarden
input/ouput.

--
Lend money to a bad debtor and he will hate you.