[LUGOS-PROG] Loop speedup

gregor.berginc at guest.arnes.si gregor.berginc at guest.arnes.si
Thu Jul 29 12:08:24 CEST 2004

> Verjetno bo lookup hitrejsi od mnozenja...

Na zalost ne. To sem ze vcerej probal, ampak takrat nisem pomislil, da
bi lahko lookup tabelo zgradil od -255 do 255 (pol pa samo pointer na
zacetek premaknil na element, ki vsebuje 0 in seveda pazil pri
sproscanju spomina). Ampak tudi to ne gre nic hitreje.

> Lahko pa (ce problem to dopusca) tudi razbijes program na vzporedne
procese,
> ki tecejo na razlicnih masinah... ;)

Problem bi komot sprogramiral vzporedno, ampak na zalost masin nimam
:( Samo podatke bi vsi procesorji moral prebrat, potem bi pa vsak svoj
del primerov obdelal.

lp,
Grega