[LUGOS-PROG] Loop speedup

Gregor Berginc gregor.berginc at guest.arnes.si
Wed Jul 28 14:01:02 CEST 2004

Ivo List wrote:
 > A si probal kaj v smislu:
 > register long dist = 0;
 >
 > Predvidevam, da kar se je zgodilo je, da je compiler tvojemu tmpju
 > dolocil register, distu pa ne.

Sem probal ze dopoldne tudi register, ampak ni bilo nic boljse. Nikjer
sicer nisem zasledil, ce g++ sploh uposteva (baje compilerji to
ignorirajo), ces da sami to boljse optimizirajo.

Zdaj sem to funkcijo prepisal na mesto, kjer se klice in je rezultat
naslednji:

a) ce dist ne uporabim nikjer za zanko, traja 2.75s
b) ce dist uporabim porabim 25s

Na zalost ga uporabiti moram, ker iscem minimalno razdaljo :(

> Ce znas kaj assemblerja je najbolje, ce si pogledas v kaksno kodo se
> stvar prevede oz. se bolje da kar v asmju vse napises ;)

Khm, znas ti to spisat?

lp,
Grega