Loop speedup

Gregor Berginc gregor.berginc at guest.arnes.si
Wed Jul 28 13:15:05 CEST 2004

Zivjo,

Od vceraj popoldne se ze matram s pohitritvijo enga dela
predprocesirnega algoritma. Spodnja rutina naj bi izracunala evklidsko
razdaljo med dvema vektorjema:

----------------------------

double FeatureDistance::euclideanDistance(Feature *_f1, Feature *_f2) {
     int fSize = _f1->getSize();
     int *f1Value = _f1->getValue();
     int *f2Value = _f2->getValue();

     long dist = 0;
     for (long i = 0, tmp = 0; i < fSize; i++) {
         int d = (*f1Value) - (*f2Value);
         dist += d * d;   /**** tole je problem *****/

	f1Value++;
	f2Value++;
     } // for

     return sqrt(dist);
} // euclideanDistance

----------------------------

Problem je, da je v tej izvedbi blazno pocasna. Gre namrec za to, da se
ta rutina poklice ogromnokrat, zato je vsaka pohitritev bistvenega
pomena. Se najbolj me jezi, da ce namesto dist v problematicni vrstici
uporabim tmp (definiran na zacetku for zanke) stvar pade skoz: namesto
25s porabi 2.75s.

Zato me zanima, ce kdo izmed vas ve, kako bi spravil tmp ven (if v zanki
seveda ne pride v postev).

lp,
Grega

p.s. Kaj bi sedaj dal za MS compiler, ki je imel tist "feature", da je
spremenljivke definirane v for headerju pustil tudi kasneje :)