[LUGOS-PROG] kylix

barko barko at opinfos.com
Mon Jan 26 13:54:58 CET 2004

Dne ponedeljek 26. januarja 2004 10:43 je Jernej Vodopivec napisal(a):

> A mi zna kdo odgovoriti na vprasanje, ki si ga zastavljam zadnje case, pa
> nanj ne najdem pravega odgovora: kar sem do sedaj imel opravka z
> opensource kodo, nisem se nikdar zasledil, da bi kdo izdal kaken
> programcek, ki bi bil narejen v kylixu/deplhiju, ceprav kylix open edition

Mene osebno moti pri kylixu le dejstvo, da ga je Borland začel zanemarjati.
Drugače je dokaj v redu orodje. Pa tudi kar nekaj programskih izdelkov sem že
zasledil (celo program za peko zgoščenk je napisan v kylixu). Seveda pa se
programerji v kylixu srečujemo z obilico težavami, ki so drugače rešljive pod
Windows okoljem.

> omogoca izdajanje kode pod GPL licenco. Vprasanje pri tem je, zakaj
> programerji izredno malo uporabljajo kylix in podobne zadeve? Ali sem ze
> od zacetka narobe sklepal in se kylix dosti uporablja?

Drugo, kar me moti pa je: knjižnice, ki jih je kar za 17mb, če želiš, da ti
zadeva deluje BP. :) (da se seveda tudi zmanjšati količino, vendar je vseeno
malce nerodno, za en mali programček, ki nekaj postori, potrebno potegniti še
kup knjižnic zraven)... zato KOMAJ čakam na LAZARUS-a, da bo uporaben do te
mere, da se bo dalo napisati kakšno od poslovnih aplikacij ;) (trenutno pa
delam na opinfos poslovanje za linux in windows v kylixu) In se srečujem s
težavami, ki jih drugače ni... če bi bil borland malček bolj ažuren s svojimi
popravki - pa ni in očitno tudi ne bo v bodoče.

--
Bye,
barko

[...s]-[it happens...]