[LUGOS-PROG] prevajanje z --enable-static

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Jan 21 12:05:04 CET 2004

Howdy!

Jernej Vodopivec wrote:

>S pomocjo nm nisem nasel nic pametnega.
>Programiranja v Cju ne poznam prav nic, zato me zanima, ali sem se zadeve
>sploh prav lotil:
>brez --enable-static sem prevedel zabbix in potem pognal nm -a na binary
>fajlu.. Tam sem opazil le, da naj bi uporabil glibc knjiznico..
>Ali sem se prav lotil ali pa sem samo v outputu od nm-ja kaj spregledal?

Kadar gledaš, katere dinamične knjižnice rabi nek binary, je uporaben
tudi ukaz ldd ...

$ ldd /bin/bash
        libtermcap.so.2 => /lib/libtermcap.so.2 (0x40028000)
        libdl.so.2 => /lib/libdl.so.2 (0x4002d000)
        libc.so.6 => /lib/libc.so.6 (0x40030000)
        /lib/ld-linux.so.2 => /lib/ld-linux.so.2 (0x40000000)

(zadnji je v bistvu runtime library loader, zato je že v executablu
napisan z absolutno potjo; ostale knjižnice se potem iščejo v spsiku iz
ld.so.cache in po direktorijih zapisanih v LD_LIBRARY_PATH; opcijsko pa
lahko te poti dodaš še pri prevajanju v sam executable ali pa dinamične
knjižnice, ampak to ni prav lepo prenosljivo).

--
Peace!
  Mkx