save to disk

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at atrp.si
Mon Jan 12 14:22:18 CET 2004

meni nikakor ne uspe pripraviti skripte, da bi delala tako, kot mora -
type je vedno "text html", ne glede na to, kako spreminjam Content-type
(nastimal sem ga na text/x-vcard, kot sem nasel v /etc/mime.types). V
apache sem dodal  "AddType text/x-vcard .vcf", pa ni nic boljse..
Ali sem se zmotil mogoce v cem drugem? Naredim sem namrec sledece: en
fajl, za form action=post, nato pa drug file, ki zgleda nekako takole:
<?php
$tmp = "Content-Disposition: attachment; Content-Transfer-Encoding:
binary; Content-type: text/x-vcard; charset=ISO-8859-2;
filename=text.vcf";    header($tmp);
echo "BEGIN:VCARD";
echo ....
.
.
?>
kako bi lahko type "text html" spremenil v pravilni (vcard) ali pa splosno
(all files)? tudi ne pomaga, ce text/x-vcard spremenim v
application/ocetet-stream
Hvala,lp!

Glede problemov s sumniki: tako ustvarjena datoteka je z ISO-8859-2
charsetom - lahko jo uvozim v OE. Cudno je le to, da ce odprem OE in
uvozim, imam tezave s sumniki, ce pa npr. v explorerju odprem vcf
datoteko, pa s sumniki ni tezav.. to je pa itak stvar M$...