[LUGOS-PROG] "save to disk" opcija

Anze anze at volja.net
Fri Jan 9 09:55:01 CET 2004

Zivjo!

Internet Explorer (testiral sem s 5.5 ali pa 6.0, se ne spomnim vec)
pricakuje okoli imena datoteke dvojne narekovaje, sicer "ne cuje dobro"
(ignorira):

  header('Content-Disposition: attachment; filename="datoteka.txt"');

Po RFCjih sta obe obliki dovoljeni, Konqueror 2.2.2 pa recimo pricakuje ime
brez dvojnih narekovajev (narekovaje prikljuci imenu). Cudoviti svet
brskalnikov. :)

LP!

Anze