[LUGOS-PROG] "save to disk" opcija

Aleksander Kmetec aleksander.kmetec at email.si
Thu Jan 8 17:03:32 CET 2004

Domnevam, da želiš datoteko shraniti na svojem računalniku & ne na
srežniku. Če imaš datoteko že shranjeno na strežniku (torej je ne generiraš
sproti), potem samo narediš redirct nanjo:

header("Location: /pot/do/datoteke.xyz");

Če pa želiš datoteko generirati sproti, pa naredi redirect na php datoteko
s tako vsebino:

header("Content-type: mime-type/datoteke");

/*
     sem pride koda za izpisovanje datoteke
*/

Seveda moraš v prvi vrstici vpisati pravi mime-type za datoteko, ki jo
generiraš.

LP,
Aleksander