Racunalnisko prepoznavanje terena

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Fri Jan 2 18:29:41 CET 2004

Zdravo.

Kot vsak FRIjevec tudi jaz delam seminarsko iz APS. Naloga je narediti
primer uporabe minimalnega vpetega drevesa (Minimum Spanning Tree -
MST) na cimbolj zanimivi realni osnovi. No, ker se nisem spomnil cesa
bolj zanimivega, sem se odlocil napisati program, ki bi deloval
takole: uporabnik bi imel na voljo nek zemljevid, v katerega bi
"vrisal" poljubne tocke. Med temi tockami bi nato programsko vpel MST.
Najvecji problem je torej izracunati "ceno" povezave med posameznimi
tockami.

Zanima me, ce se je ze kdo ukvarjal s tem - trenutno imam (od gradiva)
zgolj drzavno topografsko karto v merilu 1:25000, torej raster. Baje
da se za take stvari navadno uporablja vektorske zadeve (tudi
vektorsko predstavljen relief?) ali pa vsaj razslojene topografske
karte (layered). Ima kdo kaksno podobno stvar kje na disku?

Aja, programski jezik je verjetno kar Java, saj bi bilo vse skupaj v
Cju verjetno veliko bolj zapleteno.

Za kakrsnokoli idejo in informacijo bom zelo hvalezen.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si