[LUGOS-PROG] SIKO - simuliranje organizacije

JK joze.klepec at siol.net
Tue Dec 28 12:57:25 CET 2004

polz pravi:

>Srecno !

Hvala za dobre želje. Enako nazaj. Si me ravno presenetil, ko sem
prevajal announce projekta na savannah-announce (zna samo bounce, tale
savannah, 'duš!). Grem na sourceforge.

>Mogoce bi lahko nasel koga, ki bi ti pomagal, na svoji fakulteti ?

Konec koncev sem se za programerski poklic izučil že prej ;).

Citate, navedbe & legal stuff imajo profesorji & asistenti zadosti,
najbolj rabim mentorja (ki sem na tem mestu zahvaljujem) in
komunikativne sodelavce. Dobijo kako zahvalo in navedbo v programski
opremi, povabilo na kozarec dobrega vina in to je to.

Zato bolj iščem primeren host in kakih 10-15 linux kišt, ki jih nimam
(samo 1.75 in 2 krat po 0.5). Sem ugotovil, da bom rabil paralelno
procesiranje in predelavo omrežnega demona ali kake fletne dodatke za
več procesorjev na eni mašini.

Zaenkrat faks ni izključen - so na počitnicah in naj spijo v miru do
januarskih rokov.

Kake bolj pametne ideje?

lp, jk