[LUGOS-PROG] Multicast streaming video

Anze anze at volja.net
Mon Apr 19 01:37:24 CEST 2004

Zivjo!

> http://www.lavrsen.dk/sources/webcam/motion_guide.htm
>
> Tam poglej odstavke:
> Generating MPEG films Berkeley mpeg_encode
> in
> Generating MPEG films with ffmpeg
>
> pa se od tam naprej so zanimivi linki ....

Hmmm, nikoli zadovoljen... ;)

Jaz bi zelel, da streznik, ki broadcasta (multicasta) video, ni isti kot
streznik, na katerem je fizicno webcam. Torej, webcami so na nekaj
racunalnikih po vsej Sloveniji, streznik pa je nekje npr. v Ljubljani. Ker so
racunalniki z webcami povezani na Internet preko "slabe" povezave (ADSL),
mora za multicasting poskrbeti streznik v Ljubljani.

To je problem z vsemi resitvami, ki sem jih videl do sedaj (ffmpeg, mpeg4ip,
videolan) - vse predvidevajo, da je kamera priklopljena direktno na
racunalnik, ki dela multicasting.

Poleg tega nad streznikom nimam kontrole (ne morem instalirati programa, ki
poslusa na poljubnem portu), zato bi rabil PHP-like resitev. Ker verjetno ne
obstaja, bi bil hvalezen tudi za kaksen pointer na mpeg4 streaming video
knjiznice ali kaj podobnega - ce znam brati mpeg4 streaming format in ga na
drugem koncu pisati v smeri obiskovalca, sem zmagal... :)

LP!

Anze