[LUGOS-PROG] Multicast streaming video

Anze anze at volja.net
Sun Apr 18 23:15:54 CEST 2004

Zivjo!

> Mogoče bo tudi tebi všeč:
> http://www.zoneminder.com/

V bistvu mi je zelo vsec, ceprav ne resi mojega problema - je pa dobro
vedeti, da nekaj takega obstaja... :)

Moj problem je predvsem v skripti, ki mora teci na ISP strezniku (rad bi se
izognil kolokaciji), zato mora biti v PHPju ali cem podobnem. Ta skripta mora
dobivati video streame z nekaj racunalnikov (preko Interneta) z webcami ter
jih posiljati naprej obiskovalcem strani. In to tako, da bodo obiskovalci
lahko gledali s pomocjo Real Playerja, Windows Media ali pa Macromedia
Flasha.

Racunalniki z webcami pa imajo seveda lahko cisto specificen softver, ker
bodo tako ali tako "dedicated" masine.

Glede na ure, ki sem jih prebil na Internetu, mislim, da taka resitev se ne
obstaja (vsaj ne pod GPL), je pa to zanimivo, ker sigurno nisem prvi, ki to
rabi... Ce ima kdo kaksno idejo, kako bi jo ustvaril (lahko tudi s PHP
extensions in uporabo mpeg knjiznic), ali pa vsaj link do kaksne dobre
dokumentacije za delo s streaming videom, bi bil hvalezen za namig. V Debianu
imam nekaj knjiznic z zanimivimi imeni (libmpeg1, mpeglib) - bi bilo to lahko
kaj uporabnega za moje namene?

LP!

Anze