[LUGOS-PROG] Uporaba gdb iz programa

vpeter at email.si vpeter at email.si
Sat Apr 17 11:16:34 CEST 2004

To poznam, vendar kot si ugotovil, bi jaz rad namesto printf-ov klical kakšno bolj napredno funkcijo, saj je recimo izpis elementov neke strukture skoraj ubijalsko.
O?itno bom moral dokon?ati en program?ek, ki sem ga za?el pisati pred ve? kot pol leta. Program vzame za vhod opis C-jevskih struktur (iz .h datotek) in kreira funkcije za izpis (struktur, enum spremenljivk in še nekaj drugih).
Bi pa vseeno rad uporabil simbole, ki jih prevajalnik doda v izvršljivo datoteko s kretnico -g. Ima kdo kakšne izkušnje s tem?

Lp, Peter