[LUGOS-PROG] Window controls knjiznice

Matjaz Gutenberger matjazgu at linuxmail.org
Tue Apr 13 13:42:21 CEST 2004

Zdravo,

ne bi se rad kregal kateri jazik je boljsi, ampak za user interface knjiznico , je C++  definitvno bolj primeren(katerikoli obj. jezik). Gtk je napisana v c-ju, o gtkmm sploh ne bom zgubljal besed. Ostaneta ti Qt in wxWidgets. Mislim, da je Qt definitivno boljsa, se hitreje razvija, imas dostop do sourca, ogromno naprednih funkcij(signal-slots, collection class-es, podpora thread-om, omreznim aplikacijam, xml-ju, ...), je prenosljiva...

LP, matjaz.