ACPI

Simon Štriker simon.striker at telemach.net
Fri Sep 26 09:49:34 CEST 2003

Oj!

> Z ACPI/APM/BIOS dilemo sem se še kar dosti ukvarjal. Ugotovil sem sledeče:
> - stock kerneli (iz www.kernel.org) in pa tisti zraven distribucij imajo
> zelo staro (=ubogo) ACPI podporo,
> - če hočeš, da ti ACPI vsaj za silo deluje, moraš patchat kernel
> (http://acpi.sourceforge.net/),
> - mislim, da stock kernel 2.4.22 že vsebuje omenjene patche,
> - gnome-battery-applet, ki nonstop preverja, kakšno je stanje baterije,
> ob vsakem pregledu za kratek hip 100% zabremza mašino. Kako je z drugimi
> gizmo programčki, ne vem, ampak sumim, da ni dosti bolje.

Jaz uporabljam kernel source 2.4.20 noarch5 in ACPI patch 2.4.20.diff.gz in
kacpi.patch. Sistem mi deluje odlično (razen tega, dami pod KDEjom zmrzne v
stanju mirovanja :))- nič ne zabremza mašine pa še baterijo mi kaže . Od
včeraj do danes sem ugotovil, da sta za moj problem lahko kriva dva vzroka:
1. V prejšnjih kerneskih konfiguracijah nisem imel vključene APM podpore
2. Do sedaj sem ugotovil, da mi zmrzuje le v KDE

Še delam na tem. Ta vikend bom vse na novo naložil, ker imam preveč zabasano
mašino, potem bom pa ugotovil, katera od zgornjih dveh točk mi dela
preglavice.

LP, Simon

Simon Štriker
Rusjanov trg 2