[LUGOS-PROG] ACPI

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Sep 25 11:43:38 CEST 2003

Howdy!

Simon Štriker wrote:

>Pa se Ti brez ACPI ne pregreva?

Tega še nisem opazil. Kolikor sem bil (ne)pozoren na ventilator, se je
obnašal precej podobno kot pod tistim ne-OSom. Torej v glavnem nizki
obrati, občasno višji. Vsekakor pa nisem doživel nobenega blokiranja ali
česa podobnega.

Tok, tok (na les).

Kolikor sem lahko razumel, je ACPI podpora v Linuxu namenjena temu, da
bi vse možne parametre kontroliral Linux. Če ACPI podpore ni, potem pač
Linux o tem ničesar ne ve. In kolikor vem BIOS še vedno živi tam nekje
zadaj in dela svoje ... Kar je v tem primeru čisto OK.

--
Peace!
  Mkx