getch ()

Simon Štriker simon.striker at telemach.net
Thu Sep 25 11:05:47 CEST 2003

Oj!

> Kaj pa če drugi niz izpišeš z ukazom
>
> cout << "\c\nVnesi vstopno geslo: ";
>
> Torej z onim CR znakom spredaj.

Uspelo mi je! Vendar ne z znakom \c - če dam ta znak, mi napiše, da ne pozna
tega ukaza. Dal pa sem \r, kar pomeni carriage return (si morda to mislil s
CR?).

No pa sem le rešil problemček z getch ( ).

Hvala vsem še enkrat.

Lep pozdrav, Simon

P.S.: Še nekaj me zanima: tole morda ne spada ravno na lugos-prog at lugos.si,
pa vendar se je mogoče že kdo srečal s podobnim problemom. Torej: Imam
prenosnik Compaq Presario 700, na katerem imam dual boot: Linux Slackware in
Windows XP Professional. Ker sem v Linuxu tako rekoč šele začetnik, bi rad
več časa programiral pod Linuxom, da se ga bolje navadim - vendar se tu
pojavi moja težava:

Kadar delam pod Linuxom je vse OK, ko pa preneham (recimo, da grem za nekaj
časa stran od računalnika- se pravi, da se že vklopi screensaver) pa mi čez
nekaj časa le ta preprosto zmrzne - screensaver je v mirovanju in ni
variante, da bi ga prebudil. Mislim, da je problem v ACPI, ker se prenosnik
od "zmrznitve" dalje začne pregrevati - kot bi ACPI prenehal delovati.
Zanimivo pa je, da se to zgodi le, če nekaj časa ničesar ne delam ...

No, če kdo slučajno pozna rešitev tega problema, bom njegovega nasveta zelo
vesel, drugače pa bom enostavno moral počakati na nove ACPI patche in moral
upati, da bo delovalo ...

Simon Štriker
Rusjanov trg 2
1000 Ljubljana   041/473-856