[LUGOS-PROG] Polja in kazalci

Simon Štriker simon.striker at telemach.net
Sun Sep 21 19:24:38 CEST 2003


Oj!

>cout << (void*)&polje[2];
>ti izpiše naslov.
>
>cout je objekt in ko podaš njegovi metodi "<<" parameter char*, ga poskuša
>izpisati kot zaporedje znakov.
>
>char * razume kot kazalec v pomnilnik od koder naj prebira znake in se
ustavi
>ob znaku '\0'. To je, znaku z vrednostjo 0.
>
>Če mu podaš kazalec tipa void, ga bo razumel kot naslov in kot takega tudi
>izpisal.
>
>> Zanima me tudi, kako potem pridemo do naslova, kjer se nahaja znak 'e'.
>&polje[1] je naslov znaka 'e'. Samo z g++ se nista ravno razumela kaj želiš
>doseči.
>

Najlepša hvala še enkrat, Simon

Simon Štriker
Rusjanov trg 2
1000 Ljubljana   041/473-856




More information about the lugos-prog mailing list