[LUGOS-PROG] getch ()

Simon Striker simon.striker at telemach.net
Fri Sep 19 10:49:28 CEST 2003

Zivijo!

Torej: Danes ze nekaj casa poskusam vse mozne variante, a mi do sedaj se
nobena ni obrodila sadov.

1. Funkcijo getpass () sem izkljucil kot eno izmed moznosti, ker je kot
pravi man getpass ( ) obsolete.
2.
>...vendar se zdi resitev, da ne beres gesla iz stdin pac pa tpkovnico
>preusmeris v kak drug (svoj) stream.

To moznost sem poskusil, vendar mi moje (sibko) znanje tega se ne dopusca
... - mi ne rata.
3. Izmed vseh moznostiu mi je naslednja se najbolj uspela, vendar pa imam ob
koncu izvajanja programa tezave v Linuxu, ker se vedno ne vidim crk, ki se
"izpisejo" na zaslon: kot bi noecho ( ) se vedno deloval ...

Vesel bom vsakega maila in namiga v njem.

Hvala in lep pozdrav, Simon

Simon Striker
Rusjanov trg 2
1000 Ljubljana   041/473-856