[LUGOS-PROG] getch ()

Simon Tutek simon.tutek at volja.net
Sat Sep 13 11:09:22 CEST 2003

Se opravičujem, preveč površno berem.

V tem primeru je najenostavnejša resitev približno takšna:
#ifdef VC
# include <ms.h>
#endif
#ifdef GCC
# include <nix.h>
#endif

int mojgetch() {

int vrednost = -1;

#ifdef VC

      // ms win delujoca koda
      vrednost = ...
#endif

#ifdef GCC
     // *nix delujoca koda
     vrednost = ...
#endif

    return vrednost;
}

Nato prevajaš s stikalom -DGCC.

Žal, še sam nisem pisal kaj takega, tako, da ti teško pomagam. vendar se
zdi rešitev, da ne bereš gesla iz stdin pač pa tpkovnico preusmeriš v
kak drug (svoj) stream.

Prosim, sporoči, kako boš rešil.

--
Simon Tutek