[LUGOS-PROG] Serial port problem

Blaz Antonic blaz.antonic at siol.net
Sat Sep 13 03:52:02 CEST 2003

Hello,

> Prenašam kodo iz Win na Linux in imam naslednji problem.
> Problem je v tem,da metoda read èaka dokler ne dobi podatkov.
> Na Win obstaja funkcija SetCommMask(), ki prepreèi, da metoda read èaka
> v neskonènost ali obstaja kaj podobnega na Linuxu oz. kako se to doseže.

Nisem bral tvojega Windoze sourca ampak na *nixih bos bral iz file
descriptorja (char device za tvoj serial port), na katerem seveda lahko
zganjas select() ali poll(). Med ostalim lahko nastimas da select()
blokira v neskoncnost ali pa samo za dolocen cas, potem preveris ali so
podatki prisli ali ne (oz. zakaj je select nehal).

man select oz. se boljse, najdi si kaksen Unix programming FAQ (nekaj s
tem naslovom obstaja afaik in opisuje kako dela select()).

Blaz Antonic

--
Hi! I'm a signature virus!
Copy me into your signature to help me spread!