[LUGOS-PROG] getch ()

Simon Striker simon.striker at telemach.net
Fri Sep 12 08:22:48 CEST 2003

Zivijo!

V C++ u sem se spsravil delati programcek, ki bi sluzil kot adresar - se
pravi shranjeval bi domace naslove .... Lahko bi naredil tudi telefonski
imenik, ampak to ni vazno. In ker v taksnih programckih ponavadi shranjujemo
kaksne pomembne podatke, sem ga hotel tako sprogramirati, da bi bil "vhod" v
adresar mozen le z vnosom gesla - na tak nacin, kot vnasamo gesla naprimer v
Mozillo ali pa Internet Explorer - se pravi, da se po vnosu crke na zaslonu
izpise zvezdica. V Winodwsih sem uporabil funkcijo getch ( ), ki je opisana
v conio.h - deluje tako, da po vnosu znaka le tega ne izpise na zaslon. Ker
uporabljam tudi Linux, sem stvar skompajlal se pod Linuxom in naletel na
tezave: includati sem moral se stdlib.h in pa curses.h - v njem je opisana
getch ( ), ki pa pod Linuxom deluje drugace kot v Windowsih ....

LP, Simon

Simon Striker
Rusjanov trg 2
1000 Ljubljana   041/473-856