[LUGOS-PROG] getch ()

Simon Striker simon.striker at telemach.net
Thu Sep 11 17:42:08 CEST 2003

Oj!

> Pri tej tezavi si pa lahko pomagas z debuggerjem ....
>
> - gdb mojprogi
> - si nastavis break point: help break
> - ko ugotovis kako se to naredi das: run in ustrezne argumente
>   in pogledas kaj se dogaja...
> - pomagala ti bosta tud step in next #:)
>
> Z malo srece se bos sigurno prebil skozi #:) Sicer pa dobrodosel
> v svetu programiranja #:)

To razumem. Toda problem ni v moji izvorni kodi! Problem je v napacnem
delovanju funkcije getch ( ).
Zgled na preprostem programcku, ki ne deluje pravilno:

#include <iostream>
#include <curses.h>
using namespace std;

int main ()
{
        char a=getch ();
        cout <<a;
        return 0;
}

Program bi pravilno deloval tako, da bi ob zagonu zahteval vnos znaka.
Vendar pa se to ne zgodi - vsaj pri meni ne. Ko program pozenem, se obnasa
tako, kot da sem jaz pritisnil na tipko (znak: polni kvadratek) in se konca:
To je znak, ki se izpise - v konzoli ta znak predstavlja polni kvadratek

Kaksen nasvet?

Lep pozdrav, Simon

P.S.: gdb mi javi: Program exited normally.

Simon Striker
Rusjanov trg 2
1000 Ljubljana   041/473-856