[LUGOS-PROG] Mergesort iterativno

Uroš Golja goljau at comcom.si
Wed Nov 5 15:15:34 CET 2003

Umm...

tale tvoj algoritem sploh ni mergesort (=zlivanje), ampak quicksort
(=sortiranje s premenami). Mergesort se uporablja pri zunanjem
sortiranju (=sortiranje datotek oziroma trakov), quicksort pa za
notranje sortiranje (=sortiranje v pomnilniku). Ker očitno sortiraš v
pomnilniku, rabiš algoritem za notranje sortiranje.

Rekurzivne izvedbe mergesorta še nisem videl nikjer, pa tudi smiselna
ni. Iterativnih izvedb quicksorta pa mora biti na webu vse polno. Google
is your friend. Išči quicksort in iterative.

LP,
Uroš