[LUGOS-PROG] Port probe

Andraz Sraka a at aufbix.org
Sat Nov 1 14:42:27 CET 2003

re

On Sat, 2003-11-01 at 12:41, Boris Sagadin wrote:
> Kot sem ze napisal (je kdo sploh prebral?), nmap ze nekaj casa ima
> opcijo -sV, ki je v bistvu banner scanner. Pred tem, pa smo
> uporabljali "grabbb", ki je tudi kar dober threaded banner scanner.

yup .. samo pac, ce bi rad o service-u vedel kaj vec, as in version in
kaj tocno za en zadeva je na drugi strani, ce je banner skrit oz.
fake-an oz. ugotovit na katere 'triggerje' se odzove, potem je amap
orodje.

lp,
 Andraz

--
Q: What's the big deal about rm, I have been deleting stuff for years?  And
   never lost anything.. oops!