[LUGOS-PROG] razlika med gcc 3.2.2 in gcc 3.3.1

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Fri Nov 21 09:33:54 CET 2003

----- Original Message -----
From: "Uroš Golja" <goljau at comcom.si>
Subject: Re: [LUGOS-PROG] razlika med gcc 3.2.2 in gcc 3.3.1

> ^
> To ni deklaracija spremenljivke, ampak naslov strukture BASE, ki nima
> kaj početi znotraj deklaracije druge strukture.

Takih deklaracij je v prej omenjenem projektu vse polno:
http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.py/xharbour/xharbour/contrib/xwt/src/xwt_gtk/xwt_gtk.h?rev=1.16&view=auto

> Aja, te napake sigurno nimajo nobene veze z verzijo gcc-ja.

Zakaj torej gcc 3.2.2. vse lepo prevede, testni  primer in tudi zgoraj
omenjeni projekt? gcc 3.3.1 pa javi napake? Poskušal sem iskati po gcc
dokumentaciji, če so kakšne nove nastavitve ali odpravljeni hrošči ali kaj
drugega, vendar brez uspeha.

LP, Tomaž1