razlika med gcc 3.2.2 in gcc 3.3.1

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Thu Nov 20 20:41:58 CET 2003

Pozdravljeni !

Poskušam si prevesti en xHarbour (www.xharbour.org), pravzaprav eno do
njegovih knjižnic, pa sem naletel na ene meni nerazumljive težave , za ketere
vzrok se mi zdi, da tiči v gcc. Projekt se mi je v lepo prevedel z gcc 3.2.2
( zraven Mandrake 9.1), ko pa sem si naložil Mandrake 9.2 (gcc 3.3.1) stvari
ne delajo več.

Naredil sem en majhen vzorčen primerček:
Spodnji program se z gcc 3.2.2 prevede, z gcc 3.3.1, pa javi sledečo napako:

test.c:8: warning: declaration does not declare anything
test.c: In function `main':
test.c:21: error: structure has no member named `test'

Bi mi lahko kdo razložil zakaj?

LP, Tomaž

PS: Težko bi rekel, da sem v C-ju tako kot doma ...

----------------
typedef struct base
{
   int test;