[LUGOS-PROG] MySQL vs. Postgresql

Aleksander Kmetec aleksander.kmetec at email.si
Sun Nov 9 13:29:18 CET 2003

Anze wrote:
> Ne, sploh ne. Je pa za veliko aplikacij to popolnoma dovolj - in v tem
> primeru moras resno premisliti, ali se splaca zrtvovati prenosljivost za
> preostale funkcije. Se posebej v primeru web aplikacij in gostovanja pri
> ISPjih.

Se strinjam. Ravno delam na enem projektu, kjer se bodo vsi podatki
shranjevali lokalno v eni "heavyweight" bazi, z vsem kar sodi zraven; pri
ISPju pa se bodo kopirali v mysql v denormalizirani obliki.

Tako imamo programerji na eni strani, kjer imamo večji nadzor nad izbiro
softwera, na voljo vse mogoče funkcije, na drugi strani pa je poskrbljeno
za maksimalno enostavnost.

[snip...]

> Ce potrebujes stvari, ki so nekompatibilne med bazami, jih seveda uporabis.
> Ce jih ne potrebujes nujno, velja premisliti, ali prednosti odtehtajo vec
> dela. Dobro nacrtovana aplikacija in dobra dokumentacija sicer pomagata pri
> prenosu na novo bazo, ampak se vedno to pomeni vec dela, kot ce bi imel dobro
> napisano aplikacijo in dokumentacijo s "prenosljivim" SQLom.

Jaz sem pač zagovornik v prejšnjem mailu opisanega pristopa. Sem pa slišal
tudi že to, da sem baje "preveč akademski". :)
V končni fazi pa je najboljši način tisti, ki se v danem primeru najbolj
obnese, tako da si ne bi upal trditi, da tvojega načina ne bi pa nikoli
uporabljal; predvsem zaradi tega, ker sem ga že.

> Sicer je pa to ze malo abstraktna razprava... ;)

Ampak vseeno boljša od še ene "my distro can beat-up your distro!!!" debate. :)

LP,
Aleksander