[LUGOS-PROG] MySQL vs. Postgresql

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Sun Nov 9 13:13:40 CET 2003

Hi.

Se par komentarjev.

> V to pa deluješ zelo prepričan. :) Na kak način pa sodelujejo?
> Nekje sem bral, da načrtujejo združitev source-ov, ampak tak poseg zna
> trajat in trajat. Če se v mysql naenkrat pojavi kup novih funkcij, me bo
> težko prepričat, da je kaj drugega kot drty hack job, da bi marketinški
> oddelek lahko pisal o čem novem.
Glede na to, da MySQL je sklenil pogodbo o sodelovanju ter 'obljubil', da
bo v NN mesecih ponudil doloceno funkcionalnost, sklepam da jo bo.
Ta funkcionalnost pa, vsaj po moje, ne bo dirty merge kode druge baze.
Namrec ze kratek razmislek ti pove, da ne mores mergat dva razlicna coding
style-a ;) ... sicer pa ... pogodbe te ponavadi zavezujejo. K sreci je
MySQL se dovolj 'open-source', da lahko release malcek premakne in s tem
zagotivi obljubljeno funkcionalnost ter stabilnost. A o tem lahko ima vsak
svoje mnenje.

Se glede portanja aplikacije:
Ze v enem prejsnjih mailov je nekaj pisalo o arhitekturi aplikacije. No tu
bi dodal le se, da arhitektura oz. design aplikacije NI samo risanje
oblackov in crt. Tu je se veliko vec. Dvomim, da je pri razvoju aplikacije
vec kot kakih 30% kodiranja. Drugo je nacrtovanje, prototipi,
testiranje,...
Skratka ... odvisno od aplikacije, koliko casa bos izgubil za design. Za
aplikacijo oz. programcek, ki ti presteje stevilo vrstic in crk v enem
tekstovnem dokumentu verjetno ne bos zgubil 3 dni za design in tako
predvidel vsak mozen codepage, ki se ti lahko pojavi, pa razlicno
handlanje EOF znakov pri razlicnih codepage-jih. Program, za katerega pa
imas ambicije, da bo lavfal se naslednjih N let, pa si zasluzi precej casa
za pravilen design (opozorilo: na zacetku je design lahko spreminjati,
kasneje zelo tezko ;) ).

Lp,
Dezo