[LUGOS-PROG] Unicode , problem s č (ch)

Primoz PETERLIN primoz.peterlin at biofiz.mf.uni-lj.si
Fri Nov 7 09:42:50 CET 2003

> Sumniki v moji aplikaciji (gtk+) delajo, problem imam s print-preview
> (libgnome-print), kjer ne dela č.

Si lahko bolj natančen: š (š) in ž (ž) ti delujeta,
č (č) pa ne?

> Zanimivo je, da ima kolega od kolega na mobilcu z javo in unicode tudi
> probleme s č.
> Je komu to znano?

Mnogi programi sicer podpirajo Unicode v smislu, da imajo za črke
predvidenih več kot 8 bitov prostora. To pa še ne pomeni, da znajo
vseh 60.000 ali nekaj takega znakov, kot jih definira Unicode 4.0, tudi
prikazati. Za to moraš imeti še pisavo, v kateri so vsi ti znaki narisani,
in stavim, da je v niti enem mobilcu ni.

To, da se Š in Ž izpišeta, Č pa ne, me navaja na misel, da eden in
drugi uporabljata le podmnožico znakov, definirano z *osembitnim* naborom
ISO 8859-15.

http://www.unicode.org/charts/, Latin Extended-A.

> čšž pri meni so 2 bajtni, z vrednostmi: (196, 141), (197, 161), (197,
> 190).

To ni Unicode, ampak UTF-8. Izgleda približno v redu.

> Kakrsne koli ideje so dobrodosle, ker ze pocasi obupujem.

Poskusi izbrazi drugo pisavo za izpis.

Lep pozdrav, Primož