[LUGOS-PROG] MySQL vs. Postgresql

Anze anze at volja.net
Thu Nov 6 23:43:26 CET 2003

Zivjo!

> Očitno nimaš izkušenj.
>
> |- jaz uporabljam MySQL preprosto zato,
>
> Tukaj sem hotel dodati en precej nesramen komentar, pa se bom vzdržal.

Ni treba, da me poskusas diskreditirati. Napisal sem svoje mnenje, ti pa
seveda imas pravico do drugacnega. Ampak ce nisi opazil, govoriva o razlicnih
stvareh. Ti govoris o tehnoloskih prednostih PostgreSqla pred MySQL-om, jaz
pa govorim o splosnih prednostih uporabe MySQLa pred PostgreSQL-om.

Ce se zelis omejiti na eno samo bazo, izvoli - in ja, uporabljaj foreign
key-e, transakcije, vse lepe stvari, ki ste se jih ucili pri osnovah
relacijskih baz. Ampak ko bos selil aplikacijo na drugo bazo, bos naJ... (in
to z velikim J) Ampak ti ocitno teh izkusenj se nimas. Blagor enim.

Sicer sem pa delal z Oraclom in MySQL, poskusil sem tudi PostgreSQL in M$
SQL, pa nobena od baz ni brez svojih posebnosti - kar je pravzaprav logicno.
Ravno foreign key-i imajo cel kup posebnosti od baze do baze. Jaz osebno se
raje ukvarjam z aplikacijo in bazo uporabljam kot to, kar je - skladisce
podatkov, do katerega lahko zelo ucinkovito dostopas. Za to (meni) zadostuje
osnovni nabor SQLa brez subquerijev. Ce omogoca foreign keye, toliko bolje
(mySQL ti jih dovoli definirati, le da jih ne uposteva - nekoc jih verjetno
bo), ce jih ne - ali jih res rabis? Kar se pa subqueries tice - ja, jaz sem
jih tudi ze pogresal pri MySQLu. Enkrat. Pa se takrat sem lahko SQL brez
problema stavek predrugacil... Ce te pa to moti, vzemi PostgreSQL. Nihce
ne pravi, da so subqueries brez veze (no, mogoce manual od MySQLa, ampak
tukaj se motijo). V MySQL jih pac ni.

Jaz sem se tem stvarem zaenkrat odpovedal, lahko pa zato gostujem pri
prakticno vseh ISPjih (mySQL ponavadi pise z velikimi crkami poleg PHPja,
PostgresSQL pa bolj redko vidis zraven). To ne pomeni, da je MySQL tehnolosko
boljsi - to samo pomeni, da imam jaz manj problemov, ce ga uporabljam. In ker
PostgreSQL pretiranih prednosti (zame) nima, je odlocitev lahka.

Sicer pa nimam casa, da bi se naprej sodeloval v "vojnah" - svoje mnenje sem
dovolj jasno napisal, ce se ne strinjas, tudi prav - jaz stojim za njim. Bom
pa seveda z veseljem odgovoril na (prijazne!) maile. Ostali grejo v
/dev/null.

LP in cimvec srece pri izbiri prave baze!

Anze