[LUGOS-PROG] MySQL vs. Postgresql

Anze anze at volja.net
Thu Nov 6 18:45:34 CET 2003

Zivjo!

> Ce mi kdo lahko malce namigne kaksne so prednosti ene in druge oz. ce je
> katera boljsa od druge. Pa da ne bo pomote, ne mislim na zenske, ampak na
> MySQL vs. Postgresql. :)
>
> Pa recimo ali je prehod iz ene na drugo zapleten ali gre v obe smeri brez
> tezav ce se clovek za to ze pac nekoc odloci?
>
> Kakrsnikoli komentarji so zelo dobrodosli.

Velikih razlik po mojih izkusnjah ni - jaz uporabljam MySQL preprosto zato,
ker vec ljudi uporablja to bazo kot pa PostgreSQL.

V vsakem primeru se ti splaca cimbolj drzati se ANSI SQLa, torej takih
querijev, ki jih podpirajo (bolj ali manj) vse SQL baze. Ce kdaj preneses
svojo aplikacijo na drugo bazo, bos imel na tak nacin se najmanj problemov.
Torej nobene uporabe "LIMIT" (navedeni bazi imata drugacno sintakso za to
razsiritev) in procedur na bazi.
Dobro je tudi, ce se lahko izognes uporabi subquerijev (MySQL to podpira sele
v verziji 4.1 - ce ti to ni problem), recimo: "select name from my_table
where id in (select distinct id from my_other_table)" v MySQL < 4.1 ne
deluje.

Ce je pomembna hitrost, je najbolje, da se drzis sintakse SQLa, ki je
veljavna v obeh bazah, pa konkretno primerjas na svoji aplikaciji - hitrost
je zelo odvisna od tvojega nacina oblikovanja SQL querijev. Jaz tega nikoli
nisem primerjal, ker ni bilo potrebe - hitrost lazje in bolj trajno dosezes s
tem, da se pravilno lotis problema, kot pa z boljsim orodjem.

Za kaj vec pa bolj konkretno napisi, za kaj pravzaprav rabis bazo...

LP!

Anze