[LUGOS-PROG] C++ classi

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat May 3 13:13:33 CEST 2003

V sob, 03.05.2003 ob 11:05, je David Klasinc poslal(a):

> A si mogoce probal kaj v stilu:
>
>  printf("It is I - %s\n", __CLASS__);
>

> Sounds lame, but could work :)

v g++ ne...
pa dela __FUNCTION__ in __PRETTY_FUNCTION__ ampak to sta preprocessor
macra, jaz pa rabim zadevo za katero ve g++, ker bo mogu uporabit
virtual klice, ce bo hotu vedno izpisat koncno klaso

matr zdajle debuggam neko multithreading aplikacijo in moram rect, da je
podpora pod linuxom za take reci v najboljsem primeru uboga.

lep pozdrav
andraz tori