[LUGOS-PROG] Statično linkanje Qt

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Mar 13 07:21:44 CET 2003

Howdy!

Gregor Pirnaver wrote:

>V bistvu moram statično linkati še Xft.
>
>A potem se mi na drugi mašini izpiše tole:
>
>./hello: /lib/libc.so.6: version `GLIBC_2.3' not found
>(required by ./hello)
>./hello: /lib/libpthread.so.0: version `GLIBC_2.3.2' not
>found (required by ./hello)
>
>Ima kdo kakšno idejo, kako Qt program prevesti, da bo tekel
>na več linux distribucijah?

Zgornji problem ni več problem s Qt programi, pač pa z vsemi programi.
Različne distribucije imajo nameščene različne verzije libc. Na RH
obstaja nekaj, kar poimenujejo nekaj na temo 'glibc-compat'. Tam
spakirajo ene starejše libc - iz starejših distribucij RH. Čisto možno
je, da kaj podobnega obstaja tudi za druge distribucije. Potem pač
poskrbiš, da se programi linkajo s starejšimi knjižnicami.

--
Peace!
  Mkx