Program za urnike (long)

Tomaz Solc tomaz.solc at siol.net
Tue Mar 25 10:06:10 CET 2003

Hi

Pred priblizno enim letom sem spisal program za izdelavo solskih urnikov (zacelo se je kot seminarska naloga na faksu) Takrat sem sel vprasat v nekaj slovenskih srednjih sol, ce jih zadeva zanima. Vecina jih menda  se vedno uporablja nek star program za dos od ministrstva. Dobil sem sicer nekaj testnih podatkov, ampak nihce ni hotel niti pogledati rezultatov... Jaz sem potem na vse skupaj malo pozabil (program je bil ze od zacetka na voljo na internetu pod GPL)

Ocitno stvar le ni bila tako neuporabna, ker sem potem zacel dobivat emaile od vsepovsod (brazilija, avstrija, zda...) od ljudi, ki jim je ocitno moj program prisel prav.

Konec uvoda :) Pred enim tednom sem dobil mail od neke firme, ki bi bila pripravljena financirat nadaljni razvoj tega programa. Je kdo zainteresiran, da bi pomagal pri tem? Jaz nimam dovolj casa, da bi se sam naprej ukvarjal s tem. Lazje bi bilo v skupini, poleg tega nimam nobenih izkusenj z kaksnimi graficnimi vmesniki.

Se kratek opis programa: napisan v C, dela na raznih unix sistemih (dobil sem sicer tudi mail od nekoga, ki misli stvar portat na win32). Mogoce ga je poganjat na clusterjih (PVM3). Podatke se vnasa s pomocjo xml datoteke (ni nobenega GUI - to je ena izmed stvari, ki jih bi blo dobro narest).

Home page:

http://www.kiss.uni-lj.si/~k4fe1336/tablix

Lep pozdrav
Tomaz Solc