Staticno linkanje in Kylix

Uros Gaber uros.gaber at powercom-si.com
Thu Mar 13 08:32:55 CET 2003

Zivjo vsem!

Imam podoben problem s staticnim linkanjem v Kylixu.
Napisal sem aplikacijo v kylixu (console) - CGI, problem pa nastane pri razprecevanju, in sicer uporabljam par kontrol, ki mi omogocajo zelo enostavno preslikavo SQL baz v XML in obratno (rabim zaradi prenosov).
No problem nastane ko to posnamem na kaksen drug streznik oz. racunalnik. Program potrebuje knjiznico libmidas.so, vse lepo in prav sem si rekel, bom prilozil pa bo vse OK.
Ja, seveda, zal je tako, da mora biti ta knjiznica v kaksnem od sistemskih lib direktorijev - zapisanih v ld.so.conf, iskal sem resitve kako to obiti vendar nic uspesnega.
Ali obstaja kaksna moznost da se to zlinka z executablom ali pa (ze malo off-topic) ce se da prepricat Apache, da bi "dodal" direktorij v PATH?

Hvala ze vnaprej.

Uroš Gaber
GSM: 040/848-001
eMail: uros.gaber at powercom-si.com