[LUGOS-PROG] kaj pomeni 'const char *p'

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Mon Feb 24 07:42:24 CET 2003

Howdy!

Jure Pecar wrote:

>imam en C programcic, kjer je nek pointer definiran kot
>
>const char *p;
>
>v teku programcka je prva stvar, ki se s tem pointerjem zgodi, tole:
>
>*p = *q;
>
>kjer *q kaze na nek znak v nekem nizu. ok.
>

>kar je zanimivo, je da mi na redhat 7.1 to dela b.p., na 7.3. pa pri tej
>priredbi segfaulta. z nekaj printfji sem ugotovil, da je *p NULL. kako to?

V bistvu je prav, da se zgodi nekaj cudnega. Deklaracija 'const char'
pomeni, da se vsebina ne spreminja. Drugo pa je, ali je segfault pravi
odziv. Najbrz bi se moral pritoziti ze prevajalnik.

Po drugi strani je tudi res, da jaz na svojem stock RH 7.3 obnasanja ne
morem reproducirati:
gcc 2.96-110, glibc 2.2.5-34

Ali si preprican, da q ni NULL?

--