[LUGOS-PROG] Katera knjiga

Anze anze at volja.net
Tue Aug 19 09:31:23 CEST 2003

Zivjo!

> Zanima me katera je najboljša knjiga za učenje C++ programskega jezika
> in katera za učenje Forttrana?

Najboljsa taktika je po moje sprehod po CTK ali pa kaksni podobni
knjiznici... Obstaja dosti dobrih knjig, ampak vsaka meri na malo drugacno
stopnjo znanja, daje poudarek drugim stvarem (a kdo v praksi uporablja
"templates" v C++? :) ), nenazadnje ima tudi vsaka svoj slog pisanja. Ce si
ze bolj napreden (poznas kaksen drug OOP jezik), si lahko pomagas tudi z
online tutoriali...

Da pa ne bom prevec splosen: ce bos pisal za GCC in si iz MB ali okolice, si
lahko pogledas "Tom Swan's GNU C++ for Linux" v Knjižnici tehniških fakultet,
Maribor - s tem avtorjem imam dobre izkusnje iz drugih knjig (te pa na zalost
ne poznam).

LP!

Anze