[LUGOS-PROG] Ali je tipka pritisnjena?

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Fri Aug 1 23:14:04 CEST 2003

Zivjo!

Dne petek 01 avgust 2003 12:35 je Anze napisal(a):

> Zakaj to rabim? Na startupu bi rad direktno zagnal X-e, ampak vcasih, ce se
> mi mudi, pa bi rad samo nekaj naredil v shellu, bi moral imeti moznost to
> prepreciti - recimo tako, da drzim shift.

Naredi si dva menija v /boot/grub/menu.lst
Eden naj bo tak kot je in pozene X-e,
v drugega pa skopiraj prvega, spremeni title in dodaj v kernel vrstici
stevilko '3'.

S tem bo drugi meni pognal nivo delovanja (runlevel) 3, ki je tak kot privzeti
- 5 le, da ne zazene X-ov ampak ostane v znakovnem nacinu.

--
best regards,
Rok Papež