[LUGOS-PROG] Katera knjiga

Primoz PETERLIN primoz.peterlin at biofiz.mf.uni-lj.si
Tue Aug 19 10:03:16 CEST 2003

On Tue, 19 Aug 2003, [iso-8859-2] Primo¾ Gabrijelèiè wrote:

> Jaz sem se Fortran nauèil iz 'Fortran IV na raèunalniku Iskra Delta' al neki
> tazga. Zagotovo jo imajo v CTK in kolikor se spomnim je èisto OK za
> zaèetnike. Ko bo¹ enkrat tisto prebral, ti prehod na kak¹en bolj sodoben
> Fortran ne bi smel delati te¾av.

Jaz tudi ("Programski jezik Fortran: Prirocnik za FORTRAN IV in FORTRAN
IV-PLUS", priredil Rafko Adrinek, dipl. ing., Marketing Delta, 1982).
Zadeva je potencialno uporabna kot prirocnik, za ucenje pa bi bolj
priporocal Zakrajskov ucbenik (Egon Zakrajsek, Programski jezik Fortran,
Drustvo matematikov, fizikov in astronomov, 1973, 1974, 1976, 1980, 1982,
1983 in morda se kdaj pozneje). Obcasno se jo da dobiti v kakem
antikvariatu za okvirno ceno enega piva, verjetno pa tudi v vsaki kolikor
toliko zalozeni knjiznici.

Lep pozdrav, Primoz

--
Primož Peterlin,   Inštitut za biofiziko, Med. fakulteta, Univerza v Ljubljani
Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija.  primoz.peterlin at biofiz.mf.uni-lj.si
Tel +386-1-5437632, fax +386-1-4315127,  http://biofiz.mf.uni-lj.si/~peterlin/
F8021D69 OpenPGP fingerprint: CB 6F F1 EE D9 67 E0 2F  0B 59 AF 0D 79 56 19 0F