[LUGOS-PROG] Iscem GTKmm/GLADEmm programerja

Matjaz Gutenberger matjazgu at linuxmail.org
Fri Apr 4 15:44:01 CEST 2003

Pozdravljen,

Sicer se nisem kaj dost delal v Gtkmm, vendar sem pred leti nekaj malega delal z gtk in nisem bil prevec navdusen. Danes uporabljam Qt, ki je dosti bolj zmogljiva knjižnica (tudi za obdelavo teksta) in je tudi v celoti implementirana v C++, ne pa da imas samo nek C++ interface. Pa za primer dobrega editorja, ki je implementiran v Qt je Kate(KDE advance text editor). Sicer bi ga lahko malo optimizirali, vendar je vseeno med boljšimi. Tako da bi bilo pametno še malo razmisliti o orodjih.