[LUGOS-PROG] Iscem GTKmm/GLADEmm programerja

Ivan Guzvinec ivan.guzvinec at telemach.net
Thu Apr 3 05:01:49 CEST 2003

On Wed, 2003-04-02 at 18:37, polz wrote:
> Zakaj pa ne bi raje uporabil recimo Qt ?
>
> Ali res ne obstaja noben editor, ki bi zadostil potrebam ?
>
> Editorjev se mi namrec zdi, da je ze dovolj ( in prevec ).

Stos je v tem, da bomo dosti saril po "drobovju",... pa meni ni ravno do
"kirurskih spretnosti" s "fizicnim telesom" (a.k.a. vsi detajli okoli
GUI/events/etc..).
Jst nardim nov "organ" z dolocenim "interfejsom", nekdo pa je placan za
to, da ga "kirursko vsadi" ter mogoce doda kak "view".

Qt? Prevec vprasas... vse kar jst vem je, da hocem, da dela na RedHat
7.3 z Gnome ali s KDE okoljem (verziji, ki sta na distribuciji), pa da
je vseskupaj objektno-orientirano (zelo pomemben detajl, ne spuscat). Do
zdej vem, da bi tista kombinacija GTKmm/GLADEmm znala bit primerna.

PS. in ja, v nadaljevanju originalnega sporocila je izrazena zelja za
uporabo in/ali "predelavo" kateregakoli izmed ze narejenih Editorjev.

PPS. in ne, kaksni "organi" se bojo "vsajali" ni point tega topica. tnx.