DES za PHP brez mcrypt

Anze anze at volja.net
Wed Apr 2 11:12:05 CEST 2003

Zivjo!

Nekoc sem na Internetu naletel na knjiznico za DES kodiranje, ki ni bila
povezana z mcryptom - avtor se ni zavedal, da mcrypt obstaja, ko jo je
napisal. Problem je, da si je nisem shranil v bookmarke - zdaj pa preko
Googla  iscem ze ure in ure, pa je ne najdem vec. :(

Rabil bi jo zato, da sem bolj neodvisen od ISP-jev - mcrypt ni standardni del
instalacije PHPja, kar pomeni, da je zadnja stvar, ki se instalira, ko se
stran seli na nov streznik. V najhujsem primeru se bom lotil tega sam, ampak
ce obstaja ze narejena resitev...

Ima kdo to knjiznico ali pa kaksno drugo, ki ni odvisna od mcrypta? V bistvu
rabim triple DES, ampak ce prav razumem, se da triple DES, ko imas enkrat
DES, precej preprosto zgraditi.

Hvala in LP!

Anze