[LUGOS-PROG] Speed Master

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Sun Sep 1 00:16:03 CEST 2002

On Sun, 1 Sep 2002 00:01:10 +0200
"Gregor Ibic" <gregor.ibic at intelicom.si> wrote:

> Ali je kdo _e sestavil kak_en stroj s AMD Athlon MP ali PALOMINO-m
> (dvoprocesorsko) in
> opazil pohitritev, recimo glede na P4 1.6?
>
> Rabim cim hitrej_o ma_inco, procesorsko. Sem odprt za predloge.
> Cluster ni re_itev, mora tect na eni ma_ini.
>
> Kaj je bolje Xeon ali AMD Athlon MP,  AMD Palomino?
>
> Recimo do 2 procesorja.

Popolnoma odvisno od aplikacije.
Ce imas kako lepo multithreaded rec, potem zna biti dual xeon + HT (+
http://kerneltrap.org/node.php?id=391, ki se bo zelo verjetno pojavil v
naslednjem redhat rawhide kernelu) hitrejsi.
Ce imas kako math intensive single threaded zadevo, ti zna athlon za 'manj
dnarja spilat vec muske'.
Ce si seveda preprican, da ti je ozko grlo cpu ... vecinoma te dni so ozko
grlo diski.
Ce imas moznost, prej preizkusi.

Btw, ce se odlocis za athlon mp, ti priporocam msi plato. sem pred nekaj
meseci primerjal asus/msi/tyan in je bla msijeva _edina_, ki je mela bios
uredu spedenan. na asusu 64bit pci delu ni sploh (pa glih to sm rabu), tyan
je bla pa prva svoje sorte in je mela msijeva par novejsih pritiklin.

pa, mogoce, ->lugos-bla ?

--

Jure Pecar