[LUGOS-PROG] Kako do random stevil...

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Oct 31 16:45:53 CET 2002

najprej se moraš odločit ali hočeš random ali pseudorandom števila!

če hočeš resnično naključna potem je to kar počneš BAD, ker lahko v
primeru da ugotovis cas generiranja naredis precej verjetno napoved
stevil. BAD.

uporabit moras entropy pool - /dev/random, ce pa ti resnicna nakljucnost
ni tako pomembna potem /dev/urandom (ki za razliko od /dev/random ne
blokira ce ni nakljucnih podatkov temvec uporabi predvidljive algoritme)

http://www.cs.berkeley.edu/~daw/rnd/

ce isces samo psevdo nakljucna stevilla potem pa ne wem zakaj bi skoz
sklical srand, klici rand ...

drugace pa.. zagotovo so na trgu kaksni bolj hardwarski fizikalno
domiselni random number generatorji, ki bi ti omogocili dovolj veliko
kolicino podatkov