[LUGOS-PROG] Virus ! - Ne odpiraj email attachment od Miha Tomsica

Borut Mrak b at aufbix.org
Sat Oct 26 07:24:21 CEST 2002

On Sat, Oct 26, 2002 at 02:39:48AM +0200, Andrej Vidmar wrote:
> Ne odpirajte attachment od maila Miha Tomsica, razen ce imate
> zanesljiv antivirusni program na vasi masini, ker je v njem virus
> WORM_BUGBEAR.A
>
> Vec informacij in kako se ga znebiti ce ste okuzeni na naslovu:
>
> http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VNa
> me=WORM_BUGBEAR.A

Virusa ne razposilja Miha. V mailu, ki sem ga jaz dobil (na moj privatni
naslov, ujel pa se je tudi pri eni stranki) je From: naslov
miha.tomsic at microsoft.com, poslan pa je bil iz omrezja enega slovenskega
podjetja (kdor pogleda headerje bo opazil od kje pridaja). Bugbear pac
ponaredi From: naslov. Postmastra sem ze vceraj obvestil in dobil tudi
odgovor, tako da se bo posiljanje ustavilo. Upam vsaj.

Sploh pa, kdor ne uporablja Wintendota se itak nima cesa bati ;-)

lp,

Borut Mrak, b at aufbix.org
PGP: finger b at aufbix.org