klic programov na oddaljenem računalniku

Bosnjak Zoran ITWEV2 bosnjak at iskratel.si
Tue Oct 22 15:54:22 CEST 2002

Zdravo,
ali ima kdo praktične izkušnje z izvajanjem programov na večih mašinah.

Na oddaljeni mašini bi rad iz skripta:
- klical nek program (npr. ping)
- mu dal argumente
- bral njegov "stdout"
- ga prekinil na zahtevo oz. mu poslal nek signal naj se konča regularno
- prebral exit status, če se zaključi sam

Do sedaj sem to delal s "ssh", vendar se pri sočasnih klicih ssh-ja in pri
večji dinamiki (npr 20 klicev/s) zgodi, da oddaljen program pogosto obvisi
oz. ssh-ju ne uspe kreirati zveze za naslednji klic.

Zanima me, če obstaja še kakšna druga rešitev, brez uporabe "ssh".

lp,
Zoran Bošnjak