Perl - Izpis

andrej.vidmar at siol.net andrej.vidmar at siol.net
Thu Oct 17 01:28:36 CEST 2002

Pozdravcek,

No glede na mojega zadnjega vprasanja hvala za nasvete glede uporabe LWP. Na koncu sem vseeno uporabil wget in stvar resil kot je spodaj.

Problem, ki ga imam sedaj je, da mi server javlja Internal Server Error in mi nekako noce izpisati vsebine kreirane HTML datoteke - ki se kreira pravilno in bi se v bistvu kot jaz to vidim morala prikazati v browserju po zagonu skripte.

Stvar pa deluje tako, da iz podanega direktorija na webu potegne vse .txt datoteke in jih na koncu zdruzi po vrstnem redu v datoteko result.htm

Mogoce kdo iz spodnje kode vidi v cem je problem, da se ne pojavi njena vsebina v browserju in se mi javlja error - ceprav v bistvu vse stori OK ???

(P.S.: Izpis se naj bi sprozil z zadnjimi petimi vrsticami kode)

#!/usr/bin/perl -w

$webpage = "result.htm";

system "wget -N -A .txt -r -l 1 -nd http://www.neka-domena.com/test/";
opendir(DIR, ".");
@files = sort(grep(/txt$/, readdir(DIR)));
closedir(DIR);

foreach (@files) {
  print("$_\n") unless -d;
}

open(WEBPAGE, ">$webpage");
print WEBPAGE ("<HTML><HEAD><TITLE>Files</TITLE></HEAD>");
print WEBPAGE ("<BODY>");

foreach (@files) {
  $file=$_;
  open(FILE, "$file");