libSDL, libmikmod
David Klasinc
bigwhale at lubica.net
Fri Nov 1 16:06:40 CET 2002
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
Hash: SHA1
Banzai!
Pocnem tole: (nek pseudo code...)
play_sound()
{
while(1)
{
usleep(10000);
MikMod_Update();
}
}
main()
{
init_and_stuff();
sound = SDL_CreateThread(play_sound);
while(1)
{
vol = Voice_RealVolume(1);
... predelava vol ...
SDL_FillRect(srfc, &rect, color(vol));
SDL_BlitSurface(srfc, NULL, screen, NULL);
SDL_Flip(screen);
}
}
Po domace povedano, glede na output volume tisti rectangle na ekranu
spreminja barve... Problem je v tem, da zvok zaostaja v primerjavi z
grafiko... In to ne za kako malenkost ampak za kar precejsen delcek
sekunde... Tako da je to vidno na ekranu...
Je kdo opazil ze kaj podobnega? Hec je v tem, da bi razumel ce je zadeva
prepocasna.. pac od branja vrednosti volume, do izrisa grafike pretece nekaj
casa... ampak.. da ZVOK zaostaja... to mi je pa cudno..
ubil sem arts, probal z alsa emulacijo OSS, pa je isto kot z arts serverjem...
V obupu bom sel skrajsat kabel od zvocnikov... ;>
Ideas? Kje se zadrzuje zvok.. ker meni se zdi kot da se nekje en buffer polni
in sele potem zacne spilat... kaj pa vem... :)
- --
David!
-----BEGIN PGP SIGNATURE-----
Version: GnuPG v1.0.6 (GNU/Linux)
Comment: For info see http://www.gnupg.org
iD8DBQE9wpiBz0dAgYeWS2wRAn5IAKC1tMlHf3k0B5I5ES6Km5zgVaIPuQCdHOvN
DOSf8qlt/jagGCWM39yJhYg=
=rNs9
-----END PGP SIGNATURE-----
More information about the lugos-prog
mailing list