libSDL, libmikmod

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Fri Nov 1 16:06:40 CET 2002


-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
Hash: SHA1

Banzai!

 Pocnem tole: (nek pseudo code...)

play_sound()
{
   while(1)
   {
      usleep(10000);
      MikMod_Update();
    }
}

main()
{
  init_and_stuff();
  sound = SDL_CreateThread(play_sound);

 while(1)
 {
  vol = Voice_RealVolume(1);

  ... predelava vol ...

   SDL_FillRect(srfc, &rect, color(vol));
   SDL_BlitSurface(srfc, NULL, screen, NULL);
   SDL_Flip(screen);
  }
  
}

Po domace povedano, glede na output volume tisti rectangle na ekranu 
spreminja barve... Problem je v tem, da zvok zaostaja v primerjavi z 
grafiko... In to ne za kako malenkost ampak za kar precejsen delcek 
sekunde... Tako da je to vidno na ekranu...

Je kdo opazil ze kaj podobnega? Hec je v tem, da bi razumel ce je zadeva 
prepocasna.. pac od branja vrednosti volume, do izrisa grafike pretece nekaj 
casa... ampak.. da ZVOK zaostaja... to mi je pa cudno..

ubil sem arts, probal z alsa emulacijo OSS, pa je isto kot z arts serverjem...

V obupu bom sel skrajsat kabel od zvocnikov... ;>

Ideas? Kje se zadrzuje zvok.. ker meni se zdi kot da se nekje en buffer polni 
in sele potem zacne spilat... kaj pa vem... :)


- -- 
David!
-----BEGIN PGP SIGNATURE-----
Version: GnuPG v1.0.6 (GNU/Linux)
Comment: For info see http://www.gnupg.org

iD8DBQE9wpiBz0dAgYeWS2wRAn5IAKC1tMlHf3k0B5I5ES6Km5zgVaIPuQCdHOvN
DOSf8qlt/jagGCWM39yJhYg=
=rNs9
-----END PGP SIGNATURE-----



More information about the lugos-prog mailing list